Thursday, December 8, 2011

Farmielu jätkub.

Proovin anda lühikese ülevaate, mis vahepeal juhtunud on. Kõigepealt mainiks ma selle ära, et jalka EM-i loosiga meil kohe üldse ei vedanud. Üks variant 16st, mida me üldse ei tahtnud, tuli ikka ja seega sõidame me järgmisel suvel Poola Kreeka-Venemaa mängu vaatama... Muidugi EM on EM ja kõik mängud on loodetavasti huvitavad ja melu on ka sellel mängul ilmselt väga kõva. Rohkem sellel teemal halada pole mõtet.
Vahepeal on farmist lahkunud 2 saksa piigat, muidugi suure lärmiga. Nimelt päev enne nende minekut nad vaatasid õhtul telekat, kui iiri kutt tahtis magama minna ja ütles neile, et nad peavad ära minema. Lõppude lõpuks läks seal suureks vaidluseks ja karjuti päris palju. Järgmisel hommikul olid saksa tüdrukud igatahes farmist läinud. Maha jätsid nad ainult mingid lapsikud sildid kööki ja hüvastijätu kirja. Igatahes praegu tundub, et keegi neist väga puudust ei tunne.
Juurde on tulnud vahepeal ka 2 itaalia tüdrukut. Inglise keelega neil kõige paremad lood pole ja seega on suht keeruline nendega suhelda. Ise olen suutnud itaalia keeles kella ütlemise selgeks saada ning nii mõnedki väljendid-sõnad veel. Päris ilus keel on, aga raske ka.
Ilmselt pole ka sellest veel kirjutanud, et paar nädalat tagasi 2 prantsuse kutti lahti töölt lahti, kuna nad olid põllul üsna aeglased ja lobisesid pidevalt. Samuti ei tahtnud nad rootsi plikasid tuppa magama lasta, kui väljas oli torm. Võib öelda, et intriige on siin üsna palju.
Eile oli jälle vaba päev, saime veidi pidutseda ja rihma lõdvemaks lasta. Edaspidi peaks vabu päevi järjest vähemaks jääma, sest näiteks aasta tagasi olevat sellel ajal juba käed-jalad tööd täis olnud. Eks ma vaikselt ootan ka seda aega, sest ega seal orus väga muud midagi teha pole.
Paar päeva tagasi kuulsin Raulilt väga positiivset uudist - Red Hot Chilli Peppers tuleb järgmisel juulil Eestisse. Ma ei jõudnud sekunditki mõelda, kui juba olin otsustanud, et sinna ma tahan minna ja palusin Raulil ka mulle pileti ära osta. Nüüdseks on see juba olemas ja 30.juuli olen Tallinnas kohal! Väga mõnus.
Mis seal ikka, ega rohkem polegi mul teile midagi rääkida. Ahjaa, telefoni ja läpaka ostsin endale. Läpaka ostsin Harry käest, kes ka töötab meiega koos. Sain väga mõistliku hinnaga väga hea arvuti. Ta ise läheb Inglismaale ja tahab uut endale osta, seega läks mul väga hästi. Telefon on ka üsna asjalik. Puutetundlik ekraan muidugi vajab veidi harjumist, aga vaikselt hakkab tulema. Nüüd on küll jutt otsas.
Mõnusat detsembri jätku kõigile!

No comments:

Post a Comment