Wednesday, September 7, 2011

Kohale jõudmine


Lõppude lõpuks olen kohale jõudnud riiki, kus ma olen juba mõnda aega tahtnud olla - Austraaliasse, täpsemalt Perthi. Reis siia oli üsna pikk ja väsitav, mis on ka täitsa loomulik. Kokku 17 tundi lennukis istuda ja lisaks vahepeal veel 5 tundi lennujaamades passida pole naljaasi. Samas, tänaseks päevaks on juba olukord stabiliseerunud ja hetkel tundub kõik korras olevat. Kohale jõudsime me kohaliku aja järgi kolmapäeval, 30 minutit peale südaööd. Nagu varem kokku lepitud, oldi meil juba lennujaamas vastas ja kõik sujus suurepäraselt. Liiklusega ilmselt peab veel mõned nädalad harjuma, kuna kõik käib ju teistpidi. Päeval linnas käies on kogu aeg harjumus vasakule vaadata, kui teed ületad, kuigi siin pole sellest väga kasu, eeldusel, et keegi vastassuunas ei sõida :) Igatahes sõitsime siis lennujaamast miski paarkümmend minutit ööbimiskohta. Ei osanud oodata, et see koht nii mõnus ja ilus välja näeb. Seest on kõik euro, ruumi on palju, aias on bassein, kõik on käe-jala juures olemas. Mis peamine - seltskond tundub ka väga sõbralik ja lahe olevat! Kui olime ennast sisse seadnud, siis vaatasime Priiduga veel esimese poolaja Eesti - Põhja-Iirimaa mängust ära, mis andis ka positiivsed emotsioonid. Hommikul oli kohe uhke tunne eestlane olla, ei mäletagi, kuna Eesti 4 väravat viimati lõi. Järgmisel päeval siis käisime linnas, tegime endale pangakonto ja ostsime kohaliku SIM-kaardi ka. 10$ ostsime ka rääkimiseks krediiti, aga sellest suutsin ma väga osavalt lahti saada. Kokkuvõttes sain ma endale selle eest 70 sõnumit 30 päeva jooksul, mis esialgu ei tundundki kõige hullem, aga kui ma aru sain, et Austraaliast välja ma neid saata ei saa, siis mu optimism kadus. Pole hullu, järgmine kord ilmselt olen targem. Hetkel väga suurt midagi rääkida rohkem pole. Kõigest ühe päeva siin olnud ka idee poolest. Eks kui midagi huvitavat juhtub, üritan kõigest jälle teada anda. Tervitused kõigile Eestisse! Ja suured õnnesoovid saadan ka teele vanaemale juubeli puhul :)

PS! Kohalik number on mul+61 401 866 526


No comments:

Post a Comment